neděle 19. února 2023

Já tě varoval

Slova: Vrah, psychopat, útěk, vášeň, dar, spravedlnost, pronásledování, duše, láska

"To nemůže být pravda." zakřičel jsem na Xue Yanga.

"Chtěl jsi slyšel pravdu a teď mi nevěříš?" řekl se smíchem Xue Yang.

Popadl jsem meč, přiložil si ho ke krku a chtěl se zabít. 

"Co to sakra děláš! Tohle ti nedovolím." zaječel naštvaně Xue Yang a vyrval mi meč z ruky. 

Sykl jsem bolestí, protože to vytržení bolelo.

"Myslel jsem, že se změníš, když jsme se poznali byl jsi dost mladý." řekl jsem mu.

"To byla hodně naivní myšlenka." zašeptal mi u ucha.

"Vypadni ode mně, nejsi nic jiného než prostý vrah!" řekl jsem naštvaně, ale třesoucím se hlasem. 

Podařilo se mi ho odstrčit, zvedl jsem se a pokusil se o útěk. 

Xue Yang byl však rychlejší, popadl mě a povalil na zem.

"Tak tohle už nedělej, varuji tě! Teď mě poslouchej, budeš dělat co ti říkám, nebo toho budeš litovat, je ti to jasné?" zavrčel.

"Co mi uděláš? Zabít mně nechceš." smál jsem se mu, ale to jsem neměl dělat.

"Tobě nic, ale tvému příteli ano."  řekl s úšklebkem na tváři, zvedl se a namířil si to k Song Lanovi. 

"Nech ho na pokoji ty psychopate." řval jsem na něj, ale marně.

Když jsem slyšel jak něco dopadlo na zem, došlo mi, že to je tělo mého teď už mrtvého přítele Song Lana.

"Ty parchante, nemáš svědomí ani duši, jsi jen zasraný vrah, který nikdy necítil k nikomu lásku." řval jsem na něj hystericky.

"Moc to přežíváš Xiao." řekl úšklebkem v hlase.

"Moc to prožívám?" Zabil jsi přítele, ale nemysli si spravedlnosti neutečeš!" neudržel jsem se a nadával mu.

Slyšel jsem kroky Xue Yanga, který se opět blíží ke mě.

"Xiao, snad nebudeš plakat, je to celkem smutné, pomůžeš svému příteli tím, že mu vrátíš dar zraku a on tu teď leží mrtvý, jaká skvělá ironie." vysmíval se mi.

Je už přímo přede mnou, chtěl bych utéct, ale začal by mně pronásledovat.

"Xiao neříkej mi, že mezi tebou a Songem byla nějaká vášeň a láska." smál se a přirazil mně ještě víc k zemi. 

Neodpověděl jsem a čekal jsem co se bude dít.

Ten parchant mě políbil, zabil mi přítele a teď mně tu líbá, cítím se hrozně, ale nemůžu nic dělat.

"Myslím, že jsem mnohem lepší než Song, zvykneš si." řekl arogantně.

"Nezvyknu, shoř v pekle Xue Yangu!"

4 komentáře:

  1. Na to, že Xue Yanga bytostně nenávidím, tak je to napoprvé napsáno docela dobře. Jen pokračuj.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak píšu o svačině v práci ;)
    Je to opravdu krátké. To by ale nevadilo. Asi bych ocenila víc pocitů a posů vjemů. Také bCh řekla, že Xue Yang by Xiao Xingchenovi neříkal příjmením Xiao, ale spíš, Xingchene, nebo, Daozhangu. Jinak je zvlášťní, volba psát ich formou když je character slepý, ale proč ne :)
    Celkové se mi tento stripek líbil a jako první fanfikce vlastně fakt. Dobrý!

    OdpovědětVymazat