pondělí 13. března 2023

Bratrova pomsta


Jeff the killer X Homicidal Liu

Na moje slova : Pomsta, jehly, parčík, hvězdy, děvka, sprcha

Jeff pov :

Procházel jsem se ulicemi města, byl jsem celý od krve, ale bylo mi to jedno, kdyby mě někdo zahlédl, tak ho zabiju.

 Musím uznat, že je dnes krásná noc.

Hvězdy svítí jasně, je to krásné.

Zvláštní já uznal, že je něco krásné a nemyslel jsem tentokrát sebe.

Vstupuji do parčíku, který vypadá v noci tak pustý.

Je krásné ticho, jediné co je slyšet je lehký šum větru.

Uprostřed parčíku je jezírko a lavička, na chvíli se tu zdržím.

Posadil jsem se na lavičku a nechal lehký vánek otírat se o můj obličej.

"Ahoj bratříčku." nějaký hlas zvolal.

Otočil jsem se za hlasem a strnul na místě.

"L-Liu, ne to není možné, ty máš být mrtvý.

"Heh mám no, koukám, že z mého malého bratříčka je pekný hajzlík."

"To není možné, způsobil jsem ti několik vážných bodných zranění, máš být mrtvý!"

"Hele neřvi na mě, já nemůžu za to, že jsi neschopní a nevyšlo ti to."

"Co po mně kurva chceš!"

"Jedno slovo Jeffe pomsta, ale jestli čekáš, že tě zabiju, tak s tím moc nepočítej."

"Co tím kur..."nestihl jsem to ani dopovědět, protože jsem dostal strašnou ránu do hlavy.

Probudil jsem se spoutaný a nahý v nějakém plesnivém sklepě na posteli.

Nemohl jsem se vůbec hýbat, ruce jsem měl spoutané nad hlavou k čelu postele.

Mé nohy byly též spoutané.

Nemohl jsem dělat nic.

Slyším kroky, pravděpodobně to bude ten bastard Liu.

"Liu ty parchante.!"

"Jeffrey notak, nekřič nechci aby mě bolela hlava až si budu užívat svou pomstu."

"Co tím sakra myslíš."

"Uvidíš, třeba se ti to bude i líbit." 

Liu přešel k dřevěné skříni, otevřel jí a začal z ní vyndavat nějakou krabici.

Málem se mi zastavil dech, když vyndal její obsah.

Ta krabice obsahovala několik sexuálních pomůcek a to vibrátory, vajíčka, biče ale byly tam i jehly, nože, svíčky.

Už vím co tím myslel, že si dnes užije..

"Takže Jeffrey, teď si užijeme trošku zábavy." zasmál se ten parchant.

"Liu!"

"Ticho!" zařval Liu a vzal do ruky vybrační vajíčko.

Přistoupil ke mně, nadzvedl mě a na sucho do mě narval to vajíčko, na nic nečekal a okamžitě ho zapl.

Sykl jsem bolestí a zároveň začal lehce vzdychl.

To se mu pravděpodobně líbilo, protože se do široka usmál.

Dále vzal do ruky bič.

"Tak teď dostaneš 30 ran přes péro a budeš je počítat, ale jestli zakřičíč dostaneš dvojnásobek." 

Jak řekl tak udělal.

" 1...2...3...4...5....6...7...8...9..10." počítal jsem si své rány a snažil se nekřičet.

"Škoda, nevydal jsi ani hlásku bolesti. Nevadí přejdeme dále."

Mezitím co šel Liu pro další věc, jsem se kroutil slastí od vybrační vajíčka a zároveň bolestí po následku bičem.

Tentokrát měl Liu tři věci, jehly, nůž a svíčku.

Liu ke mně podstoupil, vzal nůž a způsobil mi řeznou ránu na břiše. 

Dále vzal svíčku, zapálil jí a nechal vosk kapat do rány, bolelo to.

Cítil jsem, že mi po tváři začínají téct slzy.

"Ale no tak, snad neplačeš. Aww slavný bezcitný Jeff the killer pláče, úžasné." 

"Drž hubu." řekl jsem téměř stnénajícím hlasem.

"Tak to se těším na další věc." prohlásil a vzal do ruky jehly.

Měl tři, dvě zatím položil a jednu si ponechal.

Přibližoval se k mé prsní části těla, stočil jehlu na bok a začal mi propichovat bradavku.

Byla to neskutečná bolest a vzrušení zároveň.

Můj kamarád začal tvrdnou a to se nepovedlo ani díky vajíčku..

"Ale ale, tady se to někomu líbí, dobře přejdeme k druhé." ušklíbl se a vzal do ruky další jehlu a začal mi propichovat druhou bradavku, zasténal jsem.

"Teď ta nejlepší Jeffrey."

Vzal do ruky třetí jehlu a přesunul se k mému tvrdému penisu.

Bez jakéhokoliv varování mi zapíchnul jehlu do špičky penisu. 

Byla to neskutečná bolest, ale začínalo se mi to líbit.

Liu se přiblížil k mému obličeji a začal mně líbat, odporoval jsem mu, ale jako trest, mi začal zarážet jehlu více do penisu.

Bolelo to a já se raději poddal.

Líbal mně drsně, nezapomněl ani na bolestivé kousání do rtu. 

Po chvíli se oddálil a začal mi vytahovat jehlu po jehle.

Upřímně vytahování nebylo tak nepříjemné.

Když byly všechny jehly venku, tak Liu vstal a vzal poslední věc a to vibrátor o velikosti 23 centimetrů.

Jestli chce tohle do mně narvat, tak to bude peklo.

Liu je zpět u mě, odpoutává mi nohy a přetáčí mně na čtyři.

Dále vyndavá vajíčko.

" Roztáhni nohy!" přikázal mi.

Poslechl jsem ho a nohy opravdu roztáhl.

Chvíli mě nechal v napětí, nakonec natočil vibrátor správou stranou a narval ho do mně až po konec.

"Auu, kurva to bolí, je to na sucho a moc velké." řekl jsem se slzami v očích.

"A o to právě jde, má to bolet." řekl sladce Liu.

Čekal jsem, že mi dá čas na zvyknutí, marně hned a tím do mně začal přirážet.

Začal jsem hlasitě vzdychat jako kurva.

Vůbec jsem se nepoznával, co to se mnou ten parchant udělal..

Cítil jsem konečně svůj vrchol, ale Liu přestal.

Vytáhl ze mě vibrátor, svlékl se a odhalil mi jeho plně naběhlou erekci.

Liu ke mě přistoupit, nastavil si svůj penis na mou dírku a na jeden příraz byl ve mně až po kořen.

Začal přirážet jako blázen, přirážel neskutečně rychle.

Podlomily se mi kolena a já spadl na postel.

Liu toho využil a začal mě kousat do zad.

Nevydržel jsem to a zažíval hodně silný orgasmus.

Liu do mě stále bušil jakou o život, ale už se také blížil k vrcholu.

Netrvalo dlouho a cítil jsem jeho teplé semeno v mém zadku.

Liu ze mě vystoupil, odvázal mě  a někam vedl.

Došli jsme k cíli, byla to sprcha.

Můj bratr mně opláchl a schválně nechal proud sprchy dopadat na mou řeznou  ránu, moc to štípalo.

Po osprchování mně odvedl zpět a znovu připoutal, políbil a prohlásil.

"Tohle je má pomsta, už se odsud nikdy nedostaneš a navždy budeš má děvka." řekl vítězoslavně a odešel.

Žádné komentáře:

Okomentovat